2024. évi magasnyomású mosó berendezés beszerzésének támogatása
PÁLYÁZATI KIÍRÁS
magasnyomású mosóberendezés beszerzésének támogatására
2024.
Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata Képviselő-testülete Városüzemeltetési Bizottsága
pályázatot hirdet
magasnyomású mosó berendezés beszerzésének támogatására,
a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata 2024. évi költségvetésében biztosított forrás terhére.
Rendelkezésre álló forrás
A jelen pályázat kiírásakor az Önkormányzat költségvetésében 4.000.000 Ft, azaz négymillió forint támogatási keret áll rendelkezésre a jelen pályázaton résztvevő nyertes pályázók részére.
A pályázat célja
A pályázat célja a kerület köztisztasági állapotának javítása.
Pályázók köre
A pályázaton részt vehetnek a VII. kerület közigazgatási területén lévő:
- társasházak,
- lakásszövetkezetek (a lakásszövetkezetekről szóló 2004. évi CXV. tv. 2. § (1) bek.).
A támogatás formája, mértéke
A támogatás vissza nem térítendő, utófinanszírozású, mértéke a pályázó által benyújtott és a döntéshozó által elfogadott a pályázati adatlapon rögzített pályázati költségvetés, (amely a beszerzésre tervezett magasnyomású mosó berendezés becsült költségét tartalmazza), illetve a megvalósítás után benyújtott, elfogadott kiadás összegének 100%-a, mely azonban nem haladhatja meg a 110.000,- Ft-ot.
A pályázó az elnyert pénzbeli támogatást a vele kötött támogatási szerződésben, valamint jelen pályázati kiírásban meghatározott feltételek szerint használhatja fel. (A szállítási költség, hosszabbító, külön plusz tömlő nem támogatható.)
Pályázónként 1 db magasnyomású mosó berendezés beszerzése támogatható.
A pályázat benyújtásának módja és helye:
· elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban.
Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának.
· személyesen vagy postai úton:
- A pályázat benyújtásának módja: papír alapon egy példányban, zárt borítékban személyesen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatain (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6. sz. alatti, vagy Budapest VII. kerület Garay u. 5. sz. alatti Polgármesteri Hivatal épületében) keddenként 8:00 órától 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig, majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig. A zárt borítékra kérjük ráírni: „2024. évi magasnyomású mosóberendezés beszerzése pályázat”, valamint a zárt borítékra a Polgármesteri Hivatal ügyintézője írja rá év, hónap, nap formában a benyújtás időpontját. Ebben az esetben az irat Polgármesteri Hivatal általi érkeztetésének időpontja számít a benyújtás időpontjának.
Postai úton postai ajánlott küldeményként az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.). A borítékra kérjük ráírni: „2024. évi magasnyomású mosóberendezés beszerzése pályázat”. Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának.
A pályázat Polgármesteri Hivatalban történő benyújtása díjmentes.
A Pályázat benyújtásának határideje:
A pályázat benyújtható: a támogatási keret kimerüléséig, de legfeljebb 2024. szeptember 30. napja 24:00 óráig. A benyújtási határidő elmulasztása jogvesztő.
A benyújtandó pályázati dokumentumok:
- kitöltött „Pályázati Adatlap” (1. sz. melléklet)
· közös képviselő megválasztásáról szóló társasházi közgyűlési határozat másolata,
· a pályázó társasház, lakásszövetkezet közgyűlésének pályázati részvételre vonatkozó döntése, és a döntésben rögzítve a tulajdonosi közösségi nyilatkozata, hogy a beszerzett magasnyomású mosóberendezés támogatásától számított 3 éven keresztül, időjárástól függően, fagyveszély mentes időben, előreláthatóan március 15-től - november 30. napjáig, legalább heti 2 alkalommal elvégzik/elvégeztetik a társasházi ingatlanhoz kapcsolódó járdaszakasz vizes takarítását.
(a pályázat benyújtása és a vizes takarítás rendszeres elvégzése ügyében a társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII. törvény szerinti közgyűlési döntés szükséges),
· - A pályázati kiírás előtt 6 hónapnál nem régebben beszerzett magasnyomású mosó berendezés számla másolata, amennyiben sor került ilyen beszerzésre.
A pályázati dokumentáció nem elektronikus úton történő benyújtása esetén annak hitelesítéséül a Pályázati adatlapot két helyen szükséges aláírni, valamint amennyiben a pályázati adatlapon rögzítetten kívül, külön nyilatkozat tételre kerül sor, a külön nyilatkozatot is szükséges aláírni, illetve aláírattatni.
Hiánypótlási lehetőség nem biztosított a pályázat egyszerűsége miatt.
Pályázat elbírálása, döntés
- A beérkezett pályázatok szabályszerűségi, formai és tartalmi felülvizsgálatra kerülnek, melyet a Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Irodája folyamatosan végez.
- A döntés-előkészítési munkákat a Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Irodája végzi.
- A pályázatokat Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata Képviselő-testületének Városüzemeltetési Bizottsága bírálja el a pályázat benyújtási határidejét követően. Az elbírálás folyamatosan történik a fedezet erejéig.
- Az értékelés szempontjai, ha az Önkormányzat tárgyévi költségvetésében rendelkezésre álló keretösszeget a beadott pályázatok szerinti támogatási igény meghaladja:
A pályázatok benyújtási sorrendje.
Azonos benyújtási időpont esetén:
a) a pályázat pályázati adatlapon rögzített költségvetése értékében a pályázat kiírását megelőzően 6 hónapnál nem régebben beszerzett magasnyomású mosó berendezés megléte és ennek a vonatkozó számla másolatával történő igazolása.
b) a tisztításra kerülő járdafelület területének nagysága.
A döntéshozó döntése alapján a támogatás mértéke kevesebb is lehet az igényelt támogatás összegénél.
A pályázat elutasításra kerül, ha
- a pályázat nem a benyújtásra meghatározott határidőn belül került benyújtásra,
- a pályázó nem a pályázati kiírásban meghatározott lehetséges támogatást igénylői körbe tartozik,
- a pályázat nem az előírt módon pl.ügyfélkapun/cégkapun keresztüli beküldés helyett e-mailben került benyújtásra,
- a pályázat hiányosan került benyújtásra, a pályázati adatlap hiányosan került kitöltésre, a pályázati dokumentumok nem teljeskörűen kerültek csatolásra.
- A pályázatok elbírálásának tervezett határideje: 2024. november 30.
Jogorvoslat
A pályázó a döntéssel szemben jogorvoslattal élhet a döntés kézhezvételétől számított 10 munkanapon belül.
· A jogorvoslati kérelem benyújtásának módja:
- postai úton postai ajánlott küldeményként feladni az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.) egy példányban. A borítékra kérjük ráírni: „2024. évi magasnyomású mosóberendezés beszerzése pályázat jogorvoslati kérelem”.
Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának. Vagy
- elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban. Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának. Vagy
- személyesen: papír alapon egy példányban, zárt borítékban a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatain (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6. sz. alatti, vagy Budapest VII. kerület Garay u. 5. sz. alatti Polgármesteri Hivatal épületében) keddenként 8:00 órától 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig, majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig.
A zárt borítékra kérjük ráírni: 2024. évi magasnyomású mosóberendezés beszerzése pályázat jogorvoslati kérelem.
Ebben az esetben az irat Polgármesteri Hivatal általi érkeztetésének időpontja számít a benyújtás időpontjának.
- A jogorvoslati kérelemről való döntést a Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Irodája készíti elő.
- A jogorvoslati kérelemről a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata Képviselő-testülete dönt.
A pályázat lebonyolításának módja:
A Polgármesteri Hivatal a döntés meghozatalától számított 15 napon belül írásban (tértivevényes levélben vagy elektronikusan hivatali kapun keresztül) értesíti a pályázókat a pályázat eredményéről.
A pályázattattal kapcsolatos döntések a www.erzsebetvaros.hu honlapon is közzétételre kerülnek.
A nyertes pályázókkal támogatási szerződést köt az Önkormányzat.
A támogatási szerződés megkötéséhez szükséges kitöltött felhatalmazó levél (2. sz. melléklet).
A pályázóknak a szerződés tervezet megküldésétől, illetve a tervezet elkészültéről szóló értesítés kézhezvételétől számított 30 napos jogvesztő határidő áll rendelkezésére a szerződés tervezet elfogadására, azaz aláírására.
A pályázó az elnyert pénzbeli támogatást a vele kötött támogatási szerződésben, valamint jelen pályázati kiírásban meghatározott feltételek szerint használhatja fel.
A pályázattal történő elszámolás, illetve a számla és az alábbiakban leírt dokumentumok benyújtásának határideje a megkötött támogatási szerződés pályázó részéről történő kézhezvételtől számított 3 hónap.
Az elszámolás módja:
Az eredeti számla hitelesített másolatának, a kifizetést igazoló bankszámlakivonat (pénztárbizonylat) hitelesített másolatának, a beszerzett magasnyomású mosóról fényképnek, a szerződés és a hozzájuk kapcsolódó árajánlat másolatoknak (amennyiben keletkeztek a beszerzés során), a beszerzett magasnyomású mosó berendezés a pályázati kiírás műszaki követelményének (legalább 100 bar nyomás, vagy az alacsonyabb nyomás alkalmazásának szükségessége indoklása) való megfelelőségére vonatkozó nyilatkozat Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Irodára történő benyújtásával történik.
Az elszámolást a pályázat kiírása időpontja előtt 6 hónapnál nem régebben beszerzett magasnyomású mosó berendezések esetében is be kell nyújtani.
A megvásárolt magasnyomású mosó számlája/számlái a pályázat kiírását megelőző 6 hónapnál nem lehet(nek) korábbi keltezésűek.
Az elszámolandó számlára rá kell vezetni: a ”2024. évi magasnyomású mosóberendezés beszerzésére vonatkozó pályázat terhére elszámolva”.
Amennyiben a számlával igazolt, elfogadott költség összege kevesebb, mint a támogatási szerződésben rögzített keretösszeg, a kifizethető támogatás összege a számlával/számlákkal igazolt, elfogadott költség összege. Amennyiben a számlával/számlákkal igazolt, elfogadott költség összege megegyezik vagy magasabb mint a támogatási szerződésben rögzített keretösszeg, a kifizethető támogatás összege a támogatási szerződésben rögzített keretösszeg összege.
A magasnyomású mosó berendezés költsége támogatható, és nem támogatható a szállítási díj, hosszabbító, külön plusz tömlő, esetleges közbeszerzés költsége.
A támogatás átutalását megelőzően a Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Irodája munkatársa szúrópróbaszerűen ellenőrizheti a beszerzett magasnyomású mosóberendezés meglétét. A pályázó a helyszíni ellenőrzést köteles lehetővé tenni.
Az elszámolás elfogadását követő 60 napon belül kerül folyósításra a pályázó részére a támogatás.
A Polgármesteri Hivatal a támogatás összegének átutalásától számított 3 éven keresztül utóellenőrzéseket (helyszíni ellenőrzéseket) végezhet szúrópróbaszerűen. Amennyiben a helyszíni ellenőrzés alkalmával megállapításra kerül, hogy a pályázó nem végzi legalább heti 2 alkalommal az ingatlanhoz kapcsolódó járdafelület vizes takarítását, elektronikusan vagy postai úton figyelmeztetésre kerül sor, a második figyelmeztetést követően, az érintett lakóközösségnek a kapott támogatás összegét kamatokkal növelten vissza kell fizetnie az Önkormányzat részére. A kamat összege a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese. Az Önkormányzat követelésének érvényesítését a 2. számú melléklet szerinti felhatalmazó levél biztosítja.
A vizes takarítást kár okozás és veszélyhelyzet okozása nélkül, kellő körültekintéssel szükséges végezni, a körülményeknek és a járdaburkolat műszaki állapotának megfelelő nyomást választva. Fagyveszélyes időszakban vizes takarítás nem végezhető. Az esetleges károkozásért felel a pályázó. A járdatakarítás során vegyszermentes víz vagy szükség estén biológiailag lebomló, kutyákra és a környezetre ártalmatlan készítményt alkalmazható.
Amennyiben a pályázat nyertese az elszámolás benyújtására nem képes a támogatási szerződésben meghatározott határidőben, a határidő lejártát megelőzően írásban kezdeményezheti a határidő legfeljebb három hónappal történő meghosszabbítását.
· E kérelem benyújtásának módja:
- postai úton postai ajánlott küldeményként feladni az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.) egy példányban. A borítékra kérjük ráírni: „2024. évi magasnyomású mosóberendezés beszerzése pályázat elszámolási határidő meghosszabbítása iránti kérelem”.
Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának.
- elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban. Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának. Vagy
- személyesen:
papír alapon egy példányban, zárt borítékban a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatain (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6. sz. alatti, vagy Budapest VII. kerület Garay u. 5. sz. alatti Polgármesteri Hivatal épületében) keddenként 8:00 órától 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig, majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig.
Ebben az esetben az irat Polgármesteri Hivatal általi érkeztetésének időpontja számít a benyújtás időpontjának.
- A kérelemről való döntést a Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Irodája készíti elő.
- A kérelemről a Városüzemeltetési Bizottság dönt.
Amennyiben a pályázat nyertese a pályázati kiírásban, a támogatási szerződésben meghatározott elszámolási határidőt nem tartja be, megszűnik a jogosultsága a támogatási összegre.
A támogatás összegének átutalását követő 3 évben jelen pályázatra a pályázó nem nyújthat be új pályázatot, amennyiben benyújtásra kerül, az érvénytelennek minősül.
Nyilvánosság
Támogatás felhasználása esetén a pályázó saját költségén, az ingatlanon jól látható helyen, A4-es méretben, táblát helyez ki a következő szöveggel: „A járdafelület vizes takarításához használt magasnyomású mosóberendezés beszerzésére Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzatának támogatásával került sor.” (Ezt a pályázónak legalább egy darab fényképpel kell igazolnia az elszámoláskor.)
A Pályázati kiírás és mellékletei (1. sz. melléklet a pályázati adatlap) az alábbi módokon szerezhetőek be:
Letölthetőek az Önkormányzat honlapjáról (www.erzsebetvaros.hu), vagy átvehetőek Budapest Főváros VII. Kerület Erzsébetvárosi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5.) keddenként 8:00 órától 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig, majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig.
A pályázati dokumentáció díjmentes.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást ad hivatali munkaidőben a Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Irodájának munkatársa Juhászné Farkas Matild a +36-1-462-3104-es telefonszámon, vagy kérdéseiket elküldhetik a [email protected] e-mail címre.
A pályázaton részt vevő hozzájárulását adja, hogy a pályázati eljárás során rögzített személyes adatait az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 számú rendeletének (a továbbiakban: GDPR) valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) rendelkezéseit betartva, a pályázatot kiíró, valamint a támogatási döntést előkészítő- és a támogatási döntést meghozó szerv a pályázattal, a pályázati eljárással és a támogatási döntéssel összefüggésben kezelje.
A pályázó tudomásul veszi, hogy az Infotv. alapján a pályázatok alapvető adatai és a pályázatok eredménye az Önkormányzat hivatalos honlapján (www.erzsebetvaros.hu) nyilvánosságra kerülnek.
Nyertes pályázó tudomásul veszi az Infotv. azon rendelkezését, mely szerint az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az államháztartás alrendszerébe tartozó valamely személlyel pénzügyi vagy üzleti kapcsolatot létesít, köteles e jogviszonnyal összefüggő közérdekből nyilvános adatra vonatkozóan - erre irányuló igény esetén - bárki számára tájékoztatást adni.
Budapest, 2024.
Niedermüller Péter
polgármester