2024. évi hevederzár felszerelés pályázat
PÁLYÁZATI KIÍRÁS
Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata Képviselő-testülete Városüzemeltetési Bizottsága a 138/2024. ( III.19. ) döntése alapján pályázatot hirdet
hevederzár felszerelésének támogatására,
a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) Képviselő-testületének a helyi lakóközösségek és az önkormányzati intézmények részére biztonsági berendezések létesítéséhez nyújtandó támogatásról szóló 29/2013.(V.31.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint az Önkormányzat 2024. évi költségvetésében Otthonvédelmi program címen biztosított forrás terhére.
Rendelkezésre álló forrás
A jelen pályázat kiírásakor az Önkormányzat költségvetésében 200.000 Ft, azaz kettőszázezer forint támogatási keret áll rendelkezésre a jelen pályázaton résztvevő nyertes pályázók részére.
A pályázat célja
A pályázat célja a kerületben élők biztonságérzetének javítása.
Pályázók köre
A VII. kerület közigazgatási területén lévő lakások természetes személy bérlői, tulajdonosai, amennyiben a lakás még nem rendelkezik hevederzárral.
A pályázó lakcíme megegyezik a pályázati hely címével! A lakás kizárólag a pályázó és vele együtt élő személyek lakhatására szolgál. A lakcímen lévő cég, székhely, szálláshely kizáró ok.
A támogatás formája, mértéke
A támogatás vissza nem térítendő, mértéke a hevederzár és felszerelése számlaösszegének 50 %-a, de nem haladhatja meg a 40.000 forintot.
Mindennemű többletköltség a pályázót terheli.
A pályázat benyújtásának módja és helye:
elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban, - amelynek kérjük szíves hitelesítését az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással.
Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának.
személyesen vagy postai úton:
- A pályázat benyújtásának módja: papír alapon egy példányban, zárt borítékban személyesen a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5. ) hivatali időben. Az Ügyfélszolgálatok nyitvatartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással: keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig .
Postai úton postai ajánlott küldeményként az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.). A borítékra kérjük ráírni: „2024. évi hevederzár pályázat”. Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának.
A pályázat Hivatalban történő benyújtása díjmentes.
A Pályázat benyújtásának határideje:
- a pályázat benyújtási határideje: 2024. augusztus 31. napja 24:00 óra. A benyújtási határidő elmulasztása jogvesztő.
A benyújtandó pályázati dokumentumok:
- tartalomjegyzék,
- kitöltött Pályázati Adatlap (a pályázati kiírás 1. sz. melléklete). A pályázati adatlapon jelezni kell, ha a pályázati kiírást megelőző 6 hónapnál nem régebben vásárolt, felszereltetett hevederzárral kívánnak pályázni. Ebben az esetben csatolni szükséges a kapcsolódó számlák 1 db hitelesített másolatát és a kivitelező nyilatkozatát, hogy felszerelte a hevederzárat.
- fotó az ajtó belső oldaláról, ahova a hevederzárat kívánják felszereltetni
- a kialakítandó állapot rajza,
- ha nem a lakás tulajdonosa a pályázó, szükséges a tulajdonos hozzájáruló nyilatkozata.
- nyilatkozat arról, hogy a lakásban nem működik sem cégszékhely, sem vállalkozás
A pályázati dokumentáció nem elektronikus úton történő benyújtása esetén annak hitelesítéséül a Pályázati adatlap utolsó oldalát alá kell írni, valamint a nyilatkozatokat is szükséges aláírni, illetve aláírattatni.
Hiánypótlás
A beérkezett pályázatok szabályszerűségi, formai és tartalmi felülvizsgálatra kerülnek, melyet a Hivatal Városüzemeltetési Irodája folyamatosan végez. Szükség szerint hiánypótlásra hívja fel a pályázót az alábbiak szerint:
- A Hivatal Városüzemeltetési Irodája a pályázót a hiánypótlás kézhezvételétől számított legfeljebb 10 munkanapos hiánypótlási határidő megjelölésével írásban (tértivevényes levélben, vagy amennyiben releváns hivatali kapun keresztül) hívja fel hiánypótlásra.
- A pályázat hiánypótlására egy alkalommal van lehetőség mind a pályázati adatlap, mind pedig a mellé csatolandó dokumentumok tekintetében.
A hiánypótlás benyújtásának módja elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban, - amelynek kérjük szíves hitelesítését az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással.
Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának.
személyesen vagy postai úton:
- - A hiánypótlás benyújtásának módja: papír alapon egy példányban kell benyújtani, zárt borítékban személyesen a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5. ) hivatali időben. Az Ügyfélszolgálatok nyitvatartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással: keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig .
- Postai úton postai ajánlott küldeményként az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.). A borítékra kérjük ráírni: „2024. évi hevederzár pályázat hiánypótlás”. Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának. Az át nem vett hiánypótlási felhívás esetén a kézbesítés általános szabályai szerint beáll a kézbesítési vélelem.
Pályázat elbírálása, döntés
A pályázatok döntés-előkészítése, elbírálása folyamatos és a beérkezés sorrendjében történik.
- A döntés-előkészítési munkákat a Hivatal Városüzemeltetési Irodája végzi.
- A pályázatokat Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata Képviselő-testületének Városüzemeltetési Bizottsága bírálja el.
A pályázat elutasításra kerül, ha
- a pályázat benyújtása nem a benyújtásra meghatározott határidőn belül történt,
- a pályázó nem tartozik a pályázati kiírásban meghatározott lehetséges támogatást igénylői körbe,
- a pályázati címen lévő lakásban cég, székhely vagy szálláshely van,
- a pályázat nem az előírt módon pl. e-mailben került benyújtásra,
- a hiánypótlás nem, hiányosan vagy késedelmesen történt,
A pályázatok elbírálásának tervezett határideje: 2024. október 31.
A kézhez kapott támogató döntés alapján lehet megvásárolni és felszerelni/felszereltetni a hevederzárat. A vásárlást és a felszerelést számlával kell igazolni, a felszerelt állapotról fotót szükséges készíteni, valamint a kivitelező nyilatkozatát csatolni kell a szakszerű felszerelésről.
A pályázat lebonyolításának módja:
A Hivatal a döntés meghozatalától számított 15 napon belül írásban (tértivevényes levélben vagy elektronikusan hivatali kapun keresztül) értesíti a pályázókat a pályázat eredményéről.
A pályázattattal kapcsolatos döntések a www.erzsebetvaros.hu honlapon is közzétételre kerülnek.
A nyertes pályázókkal támogatási szerződést köt az Önkormányzat. A szerződésben a nyertesnek nyilatkozni kell:
- a lakás a tulajdona
- ha bérlő, mellékelni kell a tulajdonos hozzájáruló nyilatkozatát
- amennyiben a lakás két bejárattal rendelkezik, nyilatkozni kell, ha két darab hevederzár felszerelésére pályázik
- ha a támogatást folyószámlára kéri: a folyószámla-tulajdonos neve, a számlavezető pénzintézet neve és a folyószámla száma, amelyre a támogatást igényli.
- ha a nyertes pályázó nem rendelkezik folyószámlával: a támogatás összegét a nevére és lakcímére postai úton kéri kézbesíteni.
E nyilatkozatok a támogatási szerződés mellékletét képezik majd.
A pályázóknak a szerződés tervezet megküldésétől, illetve a tervezet elkészültéről szóló értesítés kézhezvételétől számított 30 napos jogvesztő határidő áll rendelkezésére a szerződés tervezet elfogadására, azaz aláírására.
A pályázó az elnyert pénzbeli támogatást a vele kötött támogatási szerződésben, valamint jelen pályázati kiírásban meghatározott feltételek szerint használhatja fel.
A pályázattal történő elszámolás, illetve a számlák benyújtásának határideje a megkötött támogatási szerződés pályázó részéről történő kézhezvételtől számított 120. nap.
A pályázati támogatás folyósítására az elszámolást követően 30 napon belül kerül sor.
A támogatás utólag, a pályázó által bemutatott eredetivel egyező, a Hivatal szakmailag illetékes irodája (továbbiakban: Iroda) által elfogadott számlamásolat és összeg alapján kerül folyósításra. A Hivatal a támogatás folyósítását megelőzően a berendezés megvalósítását (működőképességét) a helyszínen ellenőrizheti. A pályázó a helyszíni ellenőrzést köteles lehetővé tenni.
Amennyiben megállapítást nyer, hogy a pályázó a hatásos védelemre alkalmatlan hevederzárat szereltetett fel, vagy a felszerelés nem szakszerűen történt, a támogatás nem folyósítható.
Amennyiben a pályázat nyertese a számlák és a kivitelezés szakszerűségének igazolására nem képes a támogatási szerződésben meghatározott határidőben, a határidő lejártát megelőzően írásban kezdeményezheti a határidő legfeljebb 60 nappal történő meghosszabbítását.E kérelem benyújtásának módja:
- postai úton postai ajánlott küldeményként feladni az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.) egy példányban. A borítékra kérjük ráírni: „2024. évi hevederzár pályázat elszámolási határidő meghosszabbítása iránti kérelem”.
Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának.
- elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban, - amelynek kérjük szíves hitelesítését az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással.
Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának. Vagy
- személyesen:
papír alapon, zárt borítékban a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5. ) hivatali időben. Az Ügyfélszolgálatok nyitvatartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással. Keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig.
- A kérelemről a Városüzemeltetési Bizottság dönt.
- Amennyiben a nyertes pályázó nem tartja be a támogatási szerződésben meghatározott elszámolási határidőt, jogosultsága a támogatásra a szerződésszegés miatt megszűnik.
A Pályázati kiírás és mellékletei (1. sz. melléklet apályázati adatlap) az alábbi módokon szerezhetőek be:
Letölthetőek az Önkormányzat honlapjáról (www.erzsebetvaros.hu), vagy átvehetőek Budapest Főváros VII. Kerület Erzsébetvárosi Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5.). Az Ügyfélszolgálatok nyitva tartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással. Keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig.
A pályázati dokumentáció díjmentes.
A pályázati kiírásban nem szabályozott kérdésekben a helyi lakóközösségek és az önkormányzati intézmények részére biztonsági berendezések létesítéséhez nyújtott támogatásról szóló 29/2013. (V.31.) önkormányzati rendeletben foglaltak irányadók. A rendelet az Önkormányzat honlapján (www.erzsebetvaros.hu) megtekinthető és letölthető.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást ad hivatali munkaidőben a Hivatal Városüzemeltetési Irodájának munkatársa Rutkai Noémi a +36-1-462-3222-es telefonszámon, vagy kérdéseiket elküldhetik a [email protected] e-mail címre.
A pályázaton részt vevő hozzájárulását adja, hogy a pályázati eljárás során rögzített személyes adatait az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 számú rendeletének (a továbbiakban: GDPR) valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) rendelkezéseit betartva, a pályázatot kiíró, valamint a támogatási döntést előkészítő- és a támogatási döntést meghozó szerv a pályázattal, a pályázati eljárással és a támogatási döntéssel összefüggésben kezelje.
A pályázó tudomásul veszi, hogy az Infotv. 1. számú melléklete alapján a pályázatok alapvető adatai és a pályázatok eredménye az Önkormányzat hivatalos honlapján (www.erzsebetvaros.hu) nyilvánosságra kerülnek.
Nyertes pályázó tudomásul veszi az Infotv. azon rendelkezését, mely szerint az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az államháztartás alrendszerébe tartozó valamely személlyel pénzügyi vagy üzleti kapcsolatot létesít, köteles e jogviszonnyal összefüggő közérdekből nyilvános adatra vonatkozóan - erre irányuló igény esetén - bárki számára tájékoztatást adni.
Budapest, 2024….
Sáli Annamária
bizottsági elnök