SZEMÉLYÜGYI ÉS ÜGYVITELI IRODA
Személyügyi és Ügyviteli Iroda
Cím: 1073 Budapest Erzsébet krt. 6. IV. emelet 429.
Irodavezető: Medgyesi Judit aljegyző
Telefon: 462-3100
Fax: 267-9198
E-mail:
Kérjük, hogy az iroda tevékenységével, illetve egyedi ügyeikkel kapcsolatos kérdéseiket az iroda központi e-mail címén tegyék fel. Bejelentésüket az irodavezető továbbítja az intézkedésre kijelölt munkatársnak
Medgyesi Judit |
aljegyző, irodavezető |
462-3209 |
Barkóczi Éva |
személyügyi ügyintéző |
462-3220 |
Dezső Edit |
irodavezető-helyettes |
462-3124 |
dr. Rónaszéki László |
nemzetiségi referens |
462-3382 |
Gárdosi Krisztina |
ügykezelő |
462-3161 |
Grion Gábor |
lakossági referens |
|
Hegedűs Natália |
személyi asszisztens |
462-3207 |
Holczerné Mag Marianna |
iktatós |
462-3147 |
Juhász Gábor |
média munkatárs |
462-3251 |
Kandalló Enikő |
kézbesítő, fénymásoló |
462-3245 |
Kiss Olivér Tibor |
képviselői segítő |
|
Kollárné Tusán Erika |
frakció titkár |
462-3106 |
Kuti Gáborné |
iktatós |
462-3312 |
Marcz Samu |
frakció titkár |
462-3130 |
Péter Mária |
irattáros |
462-3145 |
Nagy Nóra |
frakció titkár |
462-3214 |
Rajczi Andrea |
személyügyi ügyintéző |
462-3191 |
Rézsó Andrea |
iktatós |
462-3148 |
Rutkai Noémi |
ügyintéző |
|
Szabó Lajos |
kézbesítő, fénymásoló |
462-3245 |
Szabó Péter |
kézbesítő, fénymásoló |
462-3321 |
Hoppál Réka |
frakció titkár |
462-3214 |
Tóth Zsuzsanna |
iktatós |
462-3309 |
Tóth Viktória Nikolett |
személyi asszisztens |
462-3226 |
Werl Zsuzsanna |
irattáros |
462-3145 |
Személyügyi feladatok
- Kidolgozza, döntésre előkészíti a Hivatal emberi erőforrás fejlesztési és gazdálkodási programját, a munkakörök betöltésének feltételeit, a kiválasztás módszereit, a munkaköri követelményrendszert, a teljesítménymérés mutatóit, a képzési - továbbképzési rendszert, illetve tervet, az érdekeltségi rendszert, a szervezetfejlesztési, a munka körülményeket érintő programokat, intézkedéseket.
- Gondoskodik a személy- és munkaügyi feladatok Köztisztviselői törvény és Munka Törvénykönyve szerinti ellátásáról, a közszolgálati, munka-, és megbízási jogviszony keletkezésével és megszűnésével kapcsolatos iratok előkészítéséről, nyilvántartások vezetéséről.
- Előkészíti a bérfejlesztéssel, jutalmazással, jubileumi jutalommal, nyugdíjazással, minősítésekkel, teljesítménykövetelményekkel, teljesítmény-értékeléssel, vagyonnyilatkozattal, belső képzéssel, továbbképzéssel, tanulmányi szerződéssel kapcsolatos döntéseket.
- Gondoskodik a közszolgálati nyilvántartás vezetéséről.
- Ellátja a Hivatal létszám- és bérgazdálkodási feladatait, tervezi a személyi juttatás éves előirányzatát, gondoskodik a végrehajtás feltételeiről, ellenőrzéséről, a beszámolásról, a szükséges testületi, vezetői döntésekre javaslatot tesz.
- Gondozza - a szervezeti egységek vezetőinek bevonásával - a munkaköri követelményrendszert és a munkakörökre vonatkozó feladat-leírásokat, nyilvántartja a személyre szóló munkaköri leírásokat.
- Működteti a munkaerő kiválasztást és beilleszkedést segítő rendszereket.
- Működteti a személyi utánpótlást biztosító pályázati rendszert.
- Folyamatosan felméri és elemzi a képzési igényeket.
- Összehangolja és szervezi a helyi és a központi szervezésű tanfolyamokon való részvételt.
- Ellátja, ill. gyakorolja az Egységes Közszolgálati Szabályzat I. fejezetében meghatározott feladat- és hatásköröket.
- Előkészíti és nyilvántartja a tanulmányi szerződéseket, ellátja a kapcsolódó adminisztratív és ellenőrzési feladatokat.
- Szervezi a minősítések, teljesítmény-értékelések, a vagyonnyilatkozattal kapcsolatos feladatok lebonyolítását.
- Összeállítja az Iroda szabadságolási ütemtervét, továbbá gondoskodik a szervezeti egységek szabadságolási ütemtervének elkészíttetéséről.
- Elkészíti a munkaügyi statisztikákat.
- Kapcsolatot tart a felelősségi körét érintő külső szervekkel, személyekkel, belső szervezeti egységekkel.
- Kezdeményezi és előkészíti a feladatkörébe utalt szakterületet érintő szabályzatokat, utasításokat, döntéseket.
- Felelős a feladatkörébe tartozó feladatok ellátásáért, továbbá a jogszabályok, a belső szabályzatok, utasítások által a hatáskörébe utalt jogkörök gyakorlásáért.
- Az alpolgármesteri titkársághoz, továbbá a frakciókhoz kapcsolódó feladatok ellátása.
Ügyviteli feladatok
- postai küldemények átvétele, érkeztetése, továbbítása
- a Hivatal szervezeti egységeitől érkezett iratok továbbítása
- iratok iktatása az elektronikus iktatórendszerben, továbbítása a szervezeti egységek felé
- az elektronikus iktatórendszer adatbázisának folyamatos nyilvántartása és aktualizálása
- a határidő-nyilvántartás vezetése, az irattárban elhelyezett anyagok nyilvántartása vezetése
- az elintézett ügyiratok irattárba helyezése, szakszerű tárolása
- az évenkénti selejtezés előkészítése és végrehajtása
- a Polgármesteri Hivatal bélyegzőinek nyilvántartása, éves felülvizsgálata, bélyegzők selejtezése
- minősített iratok kezelése
- a Hivatal Iratkezelési Szabályzata és az irattári terv elkészítése
- Hatósági statisztika készítése