HATÓSÁGI ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA
Hatósági és Ügyfélszolgálati Iroda
Cím: 1073 Budapest, Erzsébet körút 6. Garay utca 5., és Akácfa utca 42-48. (Klauzál téri piac)
Irodavezető: Csüllög Szilvia Márta
Telefon/fax: 462-3172 / 268-0703
E-mail:
E-mail:
Kérjük, hogy az iroda tevékenységével, illetve egyedi ügyeikkel kapcsolatos kérdéseiket az iroda központi e-mail címén tegyék fel, a bejelentésüket az irodavezető ezután továbbítja az intézkedésre kijelölt munkatársnak.
Csüllög Szilvia |
462-3280 |
Erzsébet krt. 6. I. em. 111. |
Balogh István |
462-3243 |
Erzsébet krt. 6. I. em. 103. |
Győrvári Attila |
462-3198 |
Erzsébet krt. 6. I. em. 103. |
Nagyné Szánti Gabriella |
462-3172 |
Erzsébet krt. 6. I. em. 112. |
Ügyfélszolgálati Csoport
Ügyfélfogadási idő:
(az Erzsébet körút 6., a Garay utca 5., valamint az Akácfa utca 42-48. szám alatti ügyfélszolgálaton is): |
||
hétfő |
8.00 - 12.00 |
13.00 - 18.00 |
kedd |
8.00 - 12.00 |
13.00 - 16.00 |
szerda |
8.00 - 12.00 |
13.00 - 18.00 |
csütörtök |
8.00 - 12.00 |
13.00 - 16.00 |
péntek |
8.00 - 12.00 |
nincs |
Munkatársaink:
Erzsébet körút 6. |
|
dr. Béresné Kaliba Katalin |
462-3128 |
Máténé Nagy Adrienn |
462-3129 |
Sunyál Kornélia |
462-3141 |
Zöld Tünde |
462-3120 |
Garay utca 5. |
|
Turi Gáborné |
462-3305 |
Zöldszám |
06-80-204-531 |
Akácfa utca 42-48. (Klauzál Téri Csarnok) |
|
Máté Edit |
269-8060/201 |
Feladatok, tevékenységek:
Zöldszám: 06-80-204-531
Az Ügyfélszolgálati Csoport munkatársa az ingyenesen hívható zöldszám segítségével, általános tájékoztatást ad az Önkormányzat, valamint a Polgármesteri Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó ügyekben.
Az alábbi ügyek csak az Erzsébet körút 6. szám alatti ügyfélszolgálaton intézhetőek:
- talált tárgyak átvétele
A várakozási hozzájárulások az Erzsébet körút 6. sz. és az Akácfa utca 42-48. sz. alatti ügyfélszolgálatokon is intézhetőek. (Kérelem a Garay u. 5. szám alatti ügyfélszolgálaton is leadható!)
Az Akácfa utca 42-48. sz. alatti ügyfélszolgálat helyiségében működő ingyenes jogsegélyszolgálatra való időpontfoglalás személyesen csak az Akácfa utca 42-48. sz. alatti irodánkon lehetséges. Telefonon időpontot kérni a 269-8060/201 melléken lehet.
További feladatok:
- Általános tájékoztatás, egyes formanyomtatványok kiadása,
- Általános tájékoztatás önkormányzati és államigazgatási ügyekben,
- Beadványok átvétele és iktatásra történő továbbítása,
- Az önkormányzat tisztségviselőinek, irodáinak, illetve ügyintézőinek címzett levelek, beadványok, kérelmek átvétele, érkeztetése, iktatásra történő továbbítása,
- Közérdekű tájékoztatás, hirdetések, hirdetmények kezelése,
- Hatósági bizonyítvány, hatósági igazolás kiadása
- Parkolási engedélyek kiadása
- Lakossági várakozási hozzájárulás
- Gazdálkodói várakozási hozzájárulás
- Egészségügyi várakozási hozzájárulás
A hozzájárulás elvesztését, ellopását, megsemmisülését a hozzájárulást kiadó szervnél 3 munkanapon belül be kell jelenteni. A hozzájárulás cseréjének, illetve a hozzájárulás kiadásának költségtérítése 2.200 Ft.
Amennyiben a hozzájárulással rendelkező járművet a tulajdonosa év közben elidegeníti, azt köteles haladéktalanul bejelenteni.
Személygépkocsinak minősül az olyan gépkocsi, melynek a forgalmi engedélyben szereplő össztömege nem haladja meg a 3500 kg-ot.
- Talált tárgyak kezelése
A talált személyi igazolványok, és más okmányok (lakcímigazolvány, útlevél stb.) a Budapest Főváros Kormányhivatala VII. Kerületi Hivatalában (Kormányablak) vehetőek át, egyéb tárgyak az Erzsébet krt. 6. sz. alatti ügyfélszolgálaton. A talált tárgyakat a leadástól számított 3 hónapon belül lehet átvenni.
- Erzsébetváros idős polgárának köszöntése,
- Erzsébetváros ifjú polgárának köszöntése,
- Környezettanulmány készítése, helyszínelés,
- Erzsébetváros Kártyával kapcsolatos ügyintézés.
Hatósági csoport:
Ügyfélfogadási Idő:
hétfő |
13.30 - 18.00 |
szerda |
8.00 - 16.30 |
péntek |
8.00 - 12.00 |
Munkatársaink:
Ipar és kereskedelmi ügyek
Név |
Szoba szám |
Telefon |
Bodnár László |
Erzsébet krt. 6. földszint |
462-3428 |
Buda Bálint |
Erzsébet krt. 6. földszint |
462-3428 |
Egyed Dániel |
Erzsébet krt. 6. I. em. 109. |
462-3157 |
Gróza Dávid |
Erzsébet krt. 6. I. em. 109 |
462-3227 |
Varga Erika |
Erzsébet krt. 6. I. em. 109. |
462-3275 |
Feladatok, tevékenységek:
- bejelentés-köteles kereskedelmi tevékenységekkel kapcsolatos ügyek intézése,
- a működési engedélyek kiadásával, visszavonásával kapcsolatos ügyek intézése,
- üzletek működésével kapcsolatos lakossági panaszbejelentések kivizsgálása,
- bejelentés-köteles ipari tevékenységekkel kapcsolatos ügyek intézése,
- telepengedélyezési eljárás lefolytatása,
- szálláshely-szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos ügyek intézése.
Birtokvédelmi / állattartási ügyek:
Név |
Szoba szám |
Telefon |
dr. Argayné dr. Róth Mária |
Erzsébet krt. 6. I. em. 108. |
462-3162 |
Hagyatéki ügyek:
Név |
Szoba szám |
Telefon |
Nagyné Benczey Viola |
Erzsébet krt. 6. I. em. 110. |
462-3211 |
Takács Andrea |
Erzsébet krt. 6. I. em. 110. |
462-3158 |
Hozzátartozók bejelentésére vagy hivatalból indult eljárásban a közjegyző előtti eljárás előkészítése, a szükséges eljárási cselekmények lefolytatása.
Közterület-használati és környezetvédelmi ügyek:
Név |
Szoba szám |
Telefon |
Budai Anikó |
Erzsébet krt. 6. I. em. 107. |
462-3197 |
Fehér Dóra |
Erzsébet krt. 6. I. em. 107. |
462-3290 |
Réti Emőke |
Erzsébet krt. 6. I. em. 105. |
462-3246 |
Feladatok, tevékenységek:
- közterület-használati engedélyekkel kapcsolatos ügyek intézése,
- üzemi, szabadidős létesítmény zajkibocsátási határértékének megállapítására vonatkozó ügyek intézése.
Anyakönyvi csoport
Ügyfélfogadási Idő:
Hétfő |
13.30 - 18.00 |
Szerda |
8.00 - 16.30 |
Péntek |
8.00 - 12.00 |
Munkatársaink:
G. Kolláth Katalin |
Erzsébet krt. 6. I. em. 105. |
462-3123 |
Dobai Zsuzsanna |
Erzsébet krt. 6. I. em. 106. |
462-3182 |
Kropf Ágnes |
Erzsébet krt. 6. I. em. 106. |
462-3125 |
Rédecsi Orsolya |
Erzsébet krt. 6. I. em. 104. |
462-3132 |
Feladatok, tevékenységek:
- házasságkötés bejelentése,
- apai elismerő nyilatkozat,
- névváltozás,
- hazai anyakönyvezés
Ezekben az ügyekben időpontfoglalásra is lehetőség van a fenti telefonszámokon, illetve az iroda e-mail címein.
- napokban történt haláleset anyakönyvezése, temetési engedélyek kiadása
A hozzátartozó személyes ügyintézése esetén a kivonat a hozzátartozónak, illetve az általa meghatalmazott személynek adható ki.
Ha a hozzátartozó temetkezési céget bíz meg az anyakönyvi ügyintézéssel, akkor a kivonat hozzátartozó részére történő továbbításáról a temetkezési cég gondoskodik.
- anyakönyvi kivonatok kiadása,
- anyakönyvi egyeztetés más hivatalokkal.
A fenti anyakönyvi ügyfélfogadási időn kívül anyakönyvi kivonatok kiadása az Erzsébet körút 6. 1. emelet 106-os irodában történik.